27 Mart 2009 Cuma

[dinimizislam] Seadet-i Ebediye

27 Mart 2009, Cuma

 

Seadet-i Ebediye

(Tam İlmihal)

 

Sapık fırkaların hafifliğini,

İlmihale kavuşunca anladım.

Dinimiz İslam'ın afifliğini,

İlmihale kavuşunca anladım.

 

Rehbersiz başıboş geziyormuşum,

Bataklık içinde yüzüyormuşum,

Olmayacak şeye kızıyormuşum,

İlmihale kavuşunca anladım.

 

Sünni âlimlerin büyüklüğünü,

Bid'at sahibinin küçüklüğünü,

Yapıştığı ipin çürüklüğünü,

İlmihale kavuşunca anladım.

 

Olmaz hayallere dalıyormuşum,

Acınacak hale gülüyormuşum,

Çok yanlışı doğru biliyormuşum,

İlmihale kavuşunca anladım.

 

Ecdadın yolunun yüceliğini,

Dalalet ehlinin cüceliğini,

Doğru itikadın önceliğini,

İlmihale kavuşunca anladım.

 

Mezhepsizler sapıkları tutarmış,

Dört tarafta serbest cirit atarmış,

Kıt aklını ilim diye satarmış,

İlmihale kavuşunca anladım.

 

Şeytan bakıp güler onun haline,

Bırakmış kendini bid'at yeline

Kapılmış gidiyor küfrün seline,

İlmihale kavuşunca anladım.

 

Dr. Fatih Kacıroğlu

 

Kelimeler:

 

Sapık fırka: 72 sapık fırkadan her biri

Hafiflik: Ahlaka zıt, yakışıksız bir davranış

Afiflik: Temizlik, güzellik, iffetli olmak

Sünni âlimler: Ehl-i sünnet âlimleri

Bid'at: Dinde, ibadette yapılan değişiklik, reform

Bid'at sahibi: Ehl-i sünnet itikadından ayrılan

Dalalet: Sapıklık

 

 

Dinimiz İslam Mail Grubu

Gruba üye olmak için: http://www.dinimizislam.com/mailgrubu.asp

Üyelikten çıkmak için: dinimizislam-unsubscribe@googlegroups.com

Dini sualleriniz için:  http://www.dinimizislam.com/sorucevap.asp

  Sual-cevap arşivi: http://groups.google.com/group/dinimizislam

 

 

İnternet sitelerimiz

www.dinimizislam.com - www.mehmetalidemirbas.com - www.evlilikrehberi.net   

NOT: Sitelerimizdeki bütün yazılar, her gün seslendirilmektedir. 

Seslendirilmesi bitenler bu linkten dinlenebilir.

 

0 yorum: