7 Nisan 2010 Çarşamba

* Seçkin maniler - 44

y1.jpg

 

Bohçası kırmızı al,

Sordum ona bu ne hâl,

Dedi çekip gidelim,

Biletini hemen al!

* * *

Doktorun hastası yok,

Yiyecek pastası yok,

Kırma mümin kalbini,

Yapacak ustası yok.

* * *

Şu güttüğün sürü ne?

Beni de kat sürüne!

Beni ondan ayıran,

Kapı kapı sürüne!

* * *

Yara değildir yeni,

Yüzünde siyah beni,

Ben onu unutamam,

Unutsa da o beni.

* * *

Saç kalmadı kel gibi,

Görme beni el gibi,

Gözümden yaşlar akar,

Boz bulanık sel gibi.

* * *

Yüksekten atar beni,

Düşerken tutar beni,

Kölesiyim ben onun,

Dilerse satar beni.

* * *

Kalabalık yören var,

Gizlensen de gören var,

Hoca, bir şey bilmezdin,

Sana akıl veren var.

 Üye olmak için | Üyelikten ayrılmak için
Dini sualler için | Mail grubu sayfası 

www.dinimizislam.com 
www.mehmetalidemirbas.com 
www.evlilikrehberi.net  

0 yorum: