13 Aralık 2010 Pazartesi

* Seçkin maniler - 199

y1.jpg

 

Kadere surat asma!

Çürük tahtaya basma!

O seni bıraksa da,

Sakın kendini asma!

* * *

Öyle içli ağlama!

Sular gibi çağlama!

Ben evli birisiyim,

Bana gönül bağlama!

* * *

Üzücüdür sözlerim,

Kan ağlıyor gözlerim,

Ümidim olmasa da,

Yolunu hep gözlerim

* * *

Nedir bu apar topar?

Kimi havada kapar?

Ağzını öyle açma!

Serçeler yuva yapar.

* * *

Gün geçtikçe azanlar,

Kuyumuzu kazanlar,

Bir gün belayı bulur,

Aramızı bozanlar.

* * *

Altın iken pul oldun,

Bekâr iken dul oldun,

Beni hiç beğenmezken,

Yine bana kul oldun.

* * *

Hoca, bak şu surata!

Çok üzülmüş kerata,

Sıkıntı patlatacak,

İçine ata ata.

 

Üye olmak için | Üyelikten ayrılmak için
Dini sualler için | Mail grubu sayfası 

www.dinimizislam.com 
www.mehmetalidemirbas.com 
www.evlilikrehberi.net  

0 yorum: