8 Aralık 2010 Çarşamba

* Seçkin maniler - 196

y1.jpg

 

İş işten geçmeden gel!

Bu sefer içmeden gel!

Sağı solu yıkmadan,

Yere kan saçmadan gel!

* * *

Vah benim emeklerim,

Kara sayfa eklerim,

Geçen haftaki yerde,

Seni yine beklerim.

* * *

Evin olsun havadar,

Gönlün de olmasın dar,

Haydi gel yaklaş bize!

Samimiyetin kadar.

* * *

Gelmene çıktı izin,

Haydi, çık biraz gezin!

Emareleri yok et!

Belli olmasın izin.

* * *

Bir lif gibi ördüğüm,

Çözülmesin kördüğüm!

Dünyalara bedeldir,

Benim sende gördüğüm.

* * *

Gülücük saçıyorum,

Sevinçten uçuyorum,

Kalbimde olanları,

Sırf sana açıyorum!

* * *

Hayallere dalmasın!

Üzüntüler olmasın!

Hoca der ki hemen gel!

Gözüm yaşla dolmasın!

 

Üye olmak için | Üyelikten ayrılmak için
Dini sualler için | Mail grubu sayfası 

www.dinimizislam.com 
www.mehmetalidemirbas.com 
www.evlilikrehberi.net  

0 yorum: