8 Mayıs 2010 Cumartesi

* Seçkin maniler - 65

y1.jpg

 

Böyle iniş mi olur?

Birden sönüş mü olur?

Hani söz vermiştin sen,

Sonra dönüş mü olur?

* * *

Şehrimin çarşısına,

Oturdum karşısına,

İnsan gönül mü verir?

Lahana turşusuna?

* * *

Yayıkta ayran olur,

Görenler hayran olur,

Gönüller bir olursa,

Samanlık seyran olur.

* * *

Tut yerden kaldır beni!

Neşeyle doldur beni!

Yıllarca çile çektim,

Ağlatma güldür beni!

* * *

Dargınlığı sonlasın!

Artık beni anlasın!

Barışmak istiyorsa,

Kulakları çınlasın!

* * *

Boyunları bükülür,

Gözlerden yaş dökülür,

Kaynana kahrı ancak,

Oğlu için çekilir.

* * *

Düşüncenden cay da gel!

Hatırımı say da gel!

Hoca, her yer buz olsa,

Üzerinden kay da gel!

 Üye olmak için | Üyelikten ayrılmak için
Dini sualler için | Mail grubu sayfası 

www.dinimizislam.com 
www.mehmetalidemirbas.com 
www.evlilikrehberi.net  

0 yorum: