4 Mayıs 2010 Salı

* Seçkin maniler - 63

y1.jpg

 

Dengimizi seçelim,

Üstüne su içelim,

Beni sana vermezler,

Bu sevdadan geçelim.

* * *

Ağlar ağlar, göz kurur,

Bakar kalbinden vurur,

Âniden karşılaşsam,

Renk solar, dilim durur.

* * *

Düzgündür, biçimlidir,

Gayretli, azimlidir,

Yüzü çirkindir ama,

Oldukça sevimlidir.

* * *

Konuşur tehdit gibi,

Sözleri tenkit gibi,

Yanmaya hazır bekler,

Kurumuş kibrit gibi.

* * *

Boynunu büker misin?

Gözden yaş döker misin?

Bana yaptığın zulmü,

Mahşerde çeker misin?

* * *

Her gül güzel ise de,

Senin kadar değildir.

Seni herkes sevse de,

Benim kadar değildir.

* * *

Göle renk gökten gelir,

Güle su kökten gelir,

Hoca, ben sevdim deme!

Sevgi büyükten gelir!

 Üye olmak için | Üyelikten ayrılmak için
Dini sualler için | Mail grubu sayfası 

www.dinimizislam.com 
www.mehmetalidemirbas.com 
www.evlilikrehberi.net  

0 yorum: