14 Mart 2010 Pazar

* Seçkin maniler - 26

y1.jpg

 

Kapıyı açamadım,

Kuş olup uçamadım,

Sıkı tedbir almışlar,

Bir türlü kaçamadım.

* * *

Ayrılık gayet acı,

Cevap ver Ayşe bacı,

Acaba bulunur mu?

Bu derdimin ilacı?

* * *

Ne desen yerindedir,

Bütün suçlar bendedir,

Dünya dolu yâr olsa,

Benim gönlüm sendedir.

* * *

Kahvaltıda simit yok,

Yalvarmakta limit yok,

Onu nasıl küstürdüm,

Barışmaya ümit yok.

 * * *

Köylü kente uyar mı?

Seslerimi duyar mı?

Alıp kaçırsan beni,

Annen eve koyar mı?

* * *

Her yerim yara bere,

Yalan yakışmaz ere,

Gerçekleri söylerim,

Göğsümü gere gere.

* * *

Çatılır kara kaşlar,

Yerinden oynar taşlar,

Hoca, gitme gurbete!

Dertler yeniden başlar.

 

 Üye olmak için | Üyelikten ayrılmak için
Dini sualler için | Mail grubu sayfası 

www.dinimizislam.com 
www.mehmetalidemirbas.com 
www.evlilikrehberi.net  

0 yorum: