1 Mart 2010 Pazartesi

* Seçkin maniler - 17

y1.jpg

 

Gönülden vurdu bizi,

Ele duyurdu bizi,

Araya haset girdi,

Tutup ayırdı bizi.

* * *

Sözünün çoğunu yut!

Gözyaşın akmasın, tut!

Gurbete gidiyorum,

Artık her şeyi unut!

* * *

Ağzından kaçıvermiş,

Onu kandırdım demiş,

Dalga geçmiş bizimle,

Sevdiği başka imiş.

* * *

Kimisini haşlarım,

Kimisini taşlarım,

Dertlerim bırakmıyor,

Dinmiyor gözyaşlarım.

* * *

Mahkemeye giderim,

Azılı hırsız derim,

Çaldığı kalbler için,

Onu dava ederim.

* * *

Hoş olur hedikleri,

Hediktir yedikleri,

Nasıl hoşa gitmez ki,

Gonyalım dedikleri.

* * *

Öldüm öldüm dirildim,

Gözdeki yaşı sildim,

Hoca der kıymetini,

Ayrı düşünce bildim.

 

 Üye olmak için | Üyelikten ayrılmak için
Dini sualler için | Mail grubu sayfası 

www.dinimizislam.com 
www.mehmetalidemirbas.com 
www.evlilikrehberi.net  

0 yorum: