6 Ağustos 2012 Pazartesi

Ramazan Postasi - 17

     
   
NurPostası

  Ayet-i Kerime  
 

Zinaya yaklaşmayın. Çünkü o, son derece çirkin bir iştir ve çok kötü bir yoldur.

{İsra Suresi 17:32}

 
     

  Hadis-i Şerif  
 

Ayların efendisi Ramazan

Ebû Saîd Radiyallâhu Anhın rivayetine göre Resul-i Ekrem Sallallâhu Aleyhi Vesellem şöyle buyurmuştur:

“Ayların efendisi Ramazan ayıdır, günlerin efendisi de Cuma günüdür.”

{Kenzü’l-Ummâl, 8:482}

 
     

  Vecize  
 

Orucun ekmeli ise, mide gibi bütün duyguları, gözü, kulağı, kalbi, hayali, fikri gibi cihazat-ı insaniyeye dahi bir nevi oruç tutturmaktır. Yani, muharremattan, mâlâyâniyattan çekmek ve herbirisine mahsus ubûdiyete sevk etmektir.

{Ramazan Risalesi}

 
     

  Dua  
 

Rabbim! Gerçekten bana mülk verdin ve bana sözlerin yorumunu öğrettin. Ey gökleri ve yeri yaratan! Dünyada ve ahirette sen benim velimsin. Benim canımı müslüman olarak al ve beni iyilere kat.”

{Yusuf Suresi - 12:101}

 
     

  Duvar Kağıdı  
 

 
     


  Sohbet  
 

Ramazan Risalesi Sohbetleri - 8

 
     

  İbretlik Videolar  
 

El-Kahhar

 

 

 

 

 

 

 

 

     

  Kur'an Ziyafeti  
 

Ahmet Naina - Ahzab Suresi 40-48. Ayetler ve Kısa Sureler

 
     


Planets
     

0 yorum: