8 Mart 2012 Perşembe

* Bir okuyucu mektubu

08 Mart 2012, Perşembe

Bir okuyucu mektubu

 

Saygıdeğer Enver Bey,

28 yaşında, iki çocuk annesi olan bir ev hanımıyım. Biz bu yolu, eşime verilen bir Seadet-i Ebediyye kitabı ile bulduk. Önce eşim okumaya başladı ve okudukça da değişti. Okuduklarını benimle paylaşıyordu, fakat ben kabul etmiyordum, itiraz ediyordum. Bir tek bu kitap doğru diyordum. Tabiî sürekli kalbim huzursuzdu, ağlıyordum. Rabbimi bulmak, Ona itaat etmek isteyen biriydim. Zamanla bende de değişmeler oldu. Osman hocamın sohbetlerini dinliyordum. Kitap okumaya da başladım. Eşim de o güzel Türkiye gazetesine abone olmuştu, gazeteyi dört gözle bekliyordum. Gazete gelir gelmez hemen orta sayfayı okuyor ve etrafımdaki eşe, dosta veriyordum. Ben de çırpınmaya başladım, gazeteyi alıp birileri okusun diye. Gazeteyi ona buna verince ailemden ve çevrenden tepki almaya başladım. Eşim de bu yolu benimsedi. Koli ile kitap alıyordu. Ben de kitap satıyordum, bazen de elişi yapıp parasını kitaplara veriyordum.

Sonra kadınların yaptığı bir sohbet ortamı aramaya başladım ve buldum. Samsun'da, İhlas Öğrenci Yurdu'nda çalışan abilerin hanımlarını buldum. Ne kadar sevindim, anlatamam. Eşim buradakilerle tanışıp Ahmet hocadan Kur'an öğrendi. 11 yaşındaki oğlumla beraber Tebareke'yi ezberlediler.

Oğlumu okutmayı, bu vesileyle salih arkadaşlar edinmesini, dinine hizmet etmesini çok istiyorum, fakat kızımı okutmak istemiyorum.

Mahallemde oturan komşularımı topluyor, gazeteden, kitaptan onlara sohbet okuyorum. 15 günde bir yapıyoruz. Sohbetlerimiz, büyüklerin bereketi ile çok güzel geçiyor. Bana para veren, koli ile kitap siparişi veren komşularım var. Gazeteye abone ettiğim arkadaşlarım var. Çok şükür, dua ediyorlar bizlere. Mutluluğumu sizlerle paylaşmak istedim.

Melek Öztürk - Samsun

 

 

 

Dini sualler için | Üye olmak için

 

Üyelikten ayrılmak için: Google | Yahoo

 

Mail grubu sayfası: Google | Yahoo

 

www.dinimizislam.com | www.mehmetalidemirbas.com | www.evlilikrehberi.net

 

 

0 yorum: